Можете да изберете приоритетна поръчка при плащане, за да пропуснете производствената опашка. Изпращаме приоритетни поръчки в рамките на 1-2 дни.
Можете да ускорите доставката, като изберете експресна доставка при лащане.
Можете да изберете приоритетна поръчка при плащане, за да пропуснете производствената опашка. Изпращаме приоритетни поръчки в рамките на 1-2 дни.
Можете да ускорите доставката, като изберете експресна доставка при лащане.
Искаме да сме сигурни, че сте напълно доволни от покупката си.
Неперсонализирани продукти
За неперсонализирани продукти, ние предлагаме 14 дни без въпроси, политика за възстановяване. Просто ни изпратете имейл на info@facesocks.bg и да получите инструкции за връщане.
Персонализирани продукти
За персонализирани продукти не можем да предложим стандартна политика за възстановяване. Ако по някаква причина не харесвате вашия персонализиран продукт, моля, изпратете ни имейл на info@facesocks.bg и ще направим всичко възможно да го оправим.
Разбира се! Когато вашият пакет бъде доставен, ще получите имейл или sms с номер за проследяване.
Всички неперсонализирани поръчки се изпращат на следващия работен ден.
Всички персонализирани чорапи се произвеждат и изпращат 3 работни дни.
Всички персонализирани възглавницисе произвеждат и
изпращат 3 работни дни.
Всички персонализирани тениски се произвеждат и изпращат 5 работни дни.
След като вашата поръчка бъде произведена, тя се доставя с избраната от вас скорост на доставка.
Обичайният срок за доставка за стандартна доставка е 3-7 дни. Това не включва времето за производство.
Обичайният срок за доставка за експресна доставка е 1-2 дни. Това не включва времето за производство.
За по -бърз срок на доставка предлагаме да изберете кредитна карта или плащане чрез PayPal при напускане.
След като направите персонализирана поръчка, нашият екип веднага започва с
производството. В случай, че все още не сте получили имейл или sms с вашата информация за проследяване, вашата поръчка все още е в нашето производство.
Ако сте получили имейл с информация за проследяване, моля, следвайте получената връзка, за да видите местоположението на вашата поръчка.
Ако имате нужда от допълнителна информация, изпратете ни имейл на info@facesocks.bg. Моля, посочете вашето име и номер на поръчката.